7 mai 2012

Vara pe meleaguri Bucurestene





 Bine v-am gasit!

Cum vara a sosit  in Bucuresti,  simteam nevoia sa va urez o vara frumoasa si multa sanatate!
Eu experimentez lucruri noi, care sper sa va surprinda in mod placut.
O vara Fantastica!
O zi fantastica!....cu idei fantastice in bijuuri!
Astazi am creeat o comanda speciala la cerere  pentru cineva drag mie....si sunt extrem de mandra de ceea ce a iesit!
Creez la comanda acelasi model si in alte culori.





















''Idei fantastice raspunde intrebarilor tale!''

 

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru compliment Adina!
    Si mai mult pentru ca accesezi blogul meu!...Asta ma face sa ma simt valoroasa!:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere

"Idei fantastice" raspunde cititorilor sai...

Postări populare

idei.fantastice@gmail.com
Promptitudinea ma reprezinta!
Daca vrei ceva special, un model personalizat, trimite-mi un mail.
Bloguri, Bloggeri si Cititori Spune NU drogurilor!



Pentru cine este interesat/a de schimb de banere copiati legatura:

http://idei-fantastice-handmade.blogspot.ro/