3 decembrie 2013


Costume pentru serbare

E vremea serbarilor, asa ca am dat START si costumelor speciale pentru copii :). Dupa micuta Clopotica din 2009, am revenit in forta cu micutul Cartofior. Un  baietel nazdravan, fiul Teei Teodorescu si binecunoscuta prezentatoare de stiri de la radio ZU care m-a sunat intr-o dimineata si m-a intrebat daca pot sa realizez un costum in forma de cartof. Pasii au fost foarte simpli asa ca m-am hazardat si m-am pus pe treaba. A fost cusut in mare parte la mana.
Clopotica mea! 




Trebuie sa marturisesc ca m-am apucat de aceasta treba doar pentru fetitele mele. Insa de curand fac si pentru persoanele prea ocupate de job. Acum lucrez o rochita pentru un ingeras de 1 anisor jumate :)


 Sa va arat ce a iesit ? :)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Idei fantastice" raspunde cititorilor sai...

Postări populare

idei.fantastice@gmail.com
Promptitudinea ma reprezinta!
Daca vrei ceva special, un model personalizat, trimite-mi un mail.
Bloguri, Bloggeri si Cititori Spune NU drogurilor!



Pentru cine este interesat/a de schimb de banere copiati legatura:

http://idei-fantastice-handmade.blogspot.ro/