17 decembrie 2013

New

Decoratiuni de Craciun

Bun gasit tuturor,

Iata ca am revenit cu noutati despre pasiunea mea de a da friu liber imaginatiei :). Astfel am reusit sa lucrez cateva decoratiuni de Craciun din cele mai simple lucruri care ne inconjoara.
Coronite de atarnat deasupra usi sau pe usa, suport ornamental pentru masa de Craciun unde putem aprinde si o lumanare parfumata, sorcove, jucarii si multe alte minunati pe care le puteti vedea LIVE la targul de Craciun organizat in Bucuresti la Palatul Sutu in data de 21-22 decembrie 2013 de la ora 10 pana 18.
Va astept sa-mi cunoasteti munca mai de aproape :)





Jucarie baby born

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Idei fantastice" raspunde cititorilor sai...

Postări populare

idei.fantastice@gmail.com
Promptitudinea ma reprezinta!
Daca vrei ceva special, un model personalizat, trimite-mi un mail.
Bloguri, Bloggeri si Cititori Spune NU drogurilor!



Pentru cine este interesat/a de schimb de banere copiati legatura:

http://idei-fantastice-handmade.blogspot.ro/