3 mai 2015

Poveste de 2015



      Dragele mele,

   Iata cum s-a scurs timpul.
Precum nisipul din clepsidra si parca, nu am avut o clipa in care sa ma opresc si sa visez la ceva nou.
Dar trebuie sa va spun, ca am avut ocazia sa leg noi prietenii si sa-mi imbogatesc cunostintele impartasind si culegand in acelasi timp, idei proaspete si unice asa cum v-am obisnuit.
Anul acesta,  am incercat sa fac ceva accesorii din piele.
Calculatorul nu prea m-a ajutat si am cam intarziat cu dovezile pe acest blog.
Va rog sa ma scuzati!

Am ceva noutati si in aceasta saptamana, imi  propun sa le impart cu voi!

Pe curand!

Si acest colier face parte din noua incercare in acest an!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Idei fantastice" raspunde cititorilor sai...

Postări populare

idei.fantastice@gmail.com
Promptitudinea ma reprezinta!
Daca vrei ceva special, un model personalizat, trimite-mi un mail.
Bloguri, Bloggeri si Cititori Spune NU drogurilor!



Pentru cine este interesat/a de schimb de banere copiati legatura:

http://idei-fantastice-handmade.blogspot.ro/